close
之前已經看過了很多很多花球, 當中當然不少我都覺得不錯的

一開始其實想要省錢, 亦想過只買簡單的絲花球就算了, 但是看過了鮮花花球又覺得很漂亮, 真的是心癢癢啊~ (唉...女人嘛)

看過 agnès b. FLEURISTE 的花球, 真的覺得很不錯

就在上星期六的時候, 去香港上課期間, 就看到一個女生拿著
agnès b. 的花球, 真是太漂亮了天呀!!!

所以一回澳之後馬上去seach下它的網頁~ 原先我已知道佢一年先做一次promo...

估唔到咁剛好又被我撞到最近又係promo, 搞到我更加心囉囉亂~~~~



不過發現佢promo的都係之前個d款的花球, 去花店自己揀的款就有9折~

我實在無時間係佢25號前再去HK呀 >"<

唉...... 唔通我真係應該要考慮到出年?




arrow
arrow
    全站熱搜

    小寶(●´ー`●) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()